Chiptuning referencia, vélemények
A chiptuning referencia, vélemények oldalunkon ügyfeleink visszajelzései olvashatóak. Chiptuning vélemények a legtöbb autótípusról, rövid és hosszú távú tapasztalatok alapján. MMC Chiptuning Budapest 1202 Nagykőrösi út 107.
Audi A6 2.5 TDI
Mióta chippet kapott az Audi A6-om 2.5 Tdi V6 Quattro Triptonic 180LE és 370Nm (chippel. +30LE és +70Nm), mentem vele kb. 700 km-t. Eddigi tapasztalataim:
– kisebb fogyasztás (majd hoszabb távon küldök pontosabb adatokat is) eddig kb. +50-100km-rel hoszabb távot tett meg ugyanannyi üzemanyaggal.
– nem volt rendellenes visszajelzés
-nagyon szépen fokozatosan gyorsul fel
-nem füstöl,maximum csak egy padlógázas elinduláskor dob ki minimális füstöt,de alapból gyárilag is ennyi volt.
A chip még igaz friss de eddig 100%-ig meg vagyok elégedve vele.
Üdvözlettel: Forrás Gábor
Audi S7 4.0 TFSI 450LE
Audi A6 2.8 Avant chiptuning referencia
A múlt héten jártam nálad hogy összegyűjtsed az Audimban lakozó ménesnek a „lógós” tagjait. Egy A6 2.8.Avant Quattro-ról van szó. Már a hazaúton észlelhető volt a különbség. Könnyebben gyorsul, jobban reagál a gázadásra. A Tiptronic pik-pak felváltogatott vagy 4.-ig, aztán gyorsan fékezni kellett hogy eltaláljam az utcánkba vezető kanyart. A végsebesség tesztelése „trafi” okok miatt elmaradt, viszont a gép a kapubehajtómon alapjáraton mászott fel a szegélykőre, szóval klassz lett az autó! Köszönöm a munkádat!!! Varga Pál
Alfa Romeo 147 1.6 16v
Sziasztok!
Alfa Romeo 147-es 1.6-os benzines autóm van, amit nagyon szeretek és át lett átprogramozva a gyári beállítás. Ennek oka, a magas fogyasztás kiküszöbölése, optimálisabb teljesítmény elérése. Idegenkedtem ettől az eljárástól és nem hittem, hogy benzines autónál elérhető lenne érezhető teljesítmény növekedés. A forró nyári napokon lomha volt a motor az araszolásban és nem szerette az alacsony 3000 alatti fordulatot. Nyomatéka szegényebb volt. A chiptuning ezeken az értékeken változtatott. Kuplungoláskor eltűnt a szokásos rángatás. Halkabb lett a motor. Jellegzetes Alfasound megmaradt, a teljesítmény pedig nagyobb tartományban áll rendelkezésre. Magasabb tartományba ritkán megyek húzatáskor, csak előzésre használom a 6-7000 fordulatot, amit visszakapcsolással érek el.
A fogyasztás csökkent átlag 1,5 literrel. Az Alfa nem szereti a nyugodt egyenletes vezetést, mert a gyári beállítás a sportos mezőre van hangolva, ez viszont a városi dugóban öli a motort. Pörgetni kellett és ez magas üzemanyagfogyaszást eredményezett átlag 9litert. Most 7,5l. Most nyugodtabb és egyenletesebb az motor hangja. Nincs kopogás és rángatás. Havonta átlag 1500 Km-t autózom. Misi precízen megfejtette, hogyan kell bejutni a számítógépbe és gondos munkát végzett a beállításokkal. Két napot jártam az első beállítási értékekkel. Megfigyeltem az autó viselkedését és ami nem tetszett, azt finomította. Sokat autózom, fontos hogy a motor egyenletes teljesítménye megmaradjon és ez nem csak a teljesítményre igaz, hanem a dinamikára is.
Üdv.: Müller Zsolt
Alfa Romeo 159 1.9 MJ
Kedves Mihály!
A múlt héten jártam nálad egy 159-es Alfával és ígértem, hogy visszajelzek amint sikerült
jobban letesztelni az autót. Nos a tuning után érezhetően jobb lett az autó gyorsulása, már alacsonyabb fordulatszámon elkezd „húzni”, illetve autópályán is érezhető, hogy egy 130-140-es tempónál bőven van benne még erőtartalék ha esetleg előzésre kerülne sor. A gázpedál szintén érzékenyebb lett, a reakcióidő lerövidült. Kellett neki némi idő míg teljes mértékben átállt az új paramétereknek megfelelően, de a hétvégi hosszabb út útán már teljes mértékben érezhető a változás. Összességében egy sokkal dinamikusabb, vezethetőbb autót kaptam mint ami előtte volt.
Köszönettel,
László Gergely
BMW E39 530D chiptuning referencia
Szia Misi!
Köszönöm, hogy profi módon megtuningoltad az autómat (BMW e39 530D)! Az autó eddig is erős volt, de a chippelés után inkább brutálisnak nevezném. Az erő már álló helyzetből jelentkezik, ami eddig nem volt rá jellemző. A gáz tökéletesen adagolható. A jelentkező plusz erő nagyon jól kezelhető – lehet az autóval öregurasan is közlekedni, de ha gyorsításról van szó fantasztikus élményben van része az embernek. Jó érzés úgy autózni, hogy ilyen sok tartalék van a Bmw-émben. Az erő végig érezhető bármilyen tempónál. A diesel BMW-re jellemző nyomatékosság is még tovább erősödött. Az autómon hátul 265-ös gumi van, de nagyobb gázadásnál van munkája bőven a kipörgésgátlónak! Az erős gyorsításkor jelentkező füstfelhő szinte teljesen megszűnt! Ami még nagyon kellemes tapasztalatom, hogy a fogyasztása az autónak nem nőtt! Köszönöm a precíz, korrekt, megbízható munkát!
Üdvözlettel: Nádor Balázs
BMW E60 525i
Kedves Mihály!
az autó érezhetően rugalmasabb lett
a chip tuning nélkül elinduláskor néha torpant egy pillanatra, az elmúlt
a gázpedál érzékenyebb lett
a motor jobban pörög
a bekapcsolt klíma kevesebbet vesz lesz az autó teljesítményéből
úgy gondolom, hogy a Te általad írt chip tuning minőségi javulást hozott a BMW 525i E60 teljesítményében.
Üdv Zsirai István
BMW M850i 530LE
BMW E60 525D
Sziasztok!
Rengeteget jártam utána hogy a féltett autómra lehetne e valamilyen teljesítménynövelő dolgot tenni. Nem mintha nem lett volna jó azzal a 177 pacival,de mégis..:) kb fél éve meglátogattam a műhelyt. Pontosítottunk mit is szeretnék igazából és nekilátott. Az alapot tette rá (utcai beállítás) így kb 200 le és 480NM lett. Hazafele mintha nem is az a kocsi lett volna…. és semmi korom:) Gondoltam összemérem a lóerőket a haveri társaságba és gyorsultam a régebbi 530d-vel. KB 2 autót adtam neki:P A napokban ismét felkerestem Misit hogy mit lehetne még finomítani (erősíteni) a dolgon és nagyon korrekt áron megtette. Most kb van egy 530d e60 -asom:) Köszönöm!! Nem egy ismerősömnek csinálta már a kocsikat és mindenki elismerését küldi:)
Üdv: Varga Zsolt
BMW E60 530D
Szia Mihály ,
Az autot illetoen csak szuper tapasztalatokrol tudok beszamolni. Tenyleg annyit es ugy javult a motor teljesitmenye/karakterisztikaja/kezelhetosege mint ahogy beszeltuk. A chip es a 600 NM koruli nyomatek hatasara meg 3-asban is bekapcsol a kiporgesgatlo (szaraz aszfalton), es a gazpedal tohonyasaga is eltunt. Es igazabol a legmeglepobb az egeszben hogy meg a fogyasztas is csokkent par tizeddel annak ellenere hogy bevallom gyakran kielvezem a megnovelt ero-kapacitast…
Szoval koszi szepen megegyszer!
Udv, Bertenyi Balazs. (Bordo 530d BMW )
BMW E60 530XD
A történet ott kezdődött, hogy Saab 9-5-ösömet eladtam és vettem egy BMW 530 xd-t.
Hát nem voltam elájulva. A Saab a 230 LE-ös 360 Nm-es motorjával jobban ment mint a BMW, pedig papíron (gyári paraméterek szerint) ez fordítva kellett volna, hogy legyen. El kezdtem túrni az interneten, hogy kik foglalkoznak chiptuninggal. Vannak egy páran! Olvasgattam a honlapjaikat és eközben feltűnt az autochip.hu -n egy korrekt leírás arról, hogy mit takar egy chiptuning. Felkerestem Mihályt és elmondtam, hogy mit szeretnék. Ő elmondta, hogy mi a várható eredmény.
A „művelet” előtt elvittem az autót teljesítmény bemérésre. – a bemérés eredménye: az autó korrekten hozta a gyári paramétereket, 234 LE; 484 Nm.- Ezután jött a tuning. Izgatottan ültem bele az autóba és vártam a csodát. Hát meg is jött!! Iszonyatosan megy az autó. Kíváncsi voltam az új teljesítmény paraméterekre, ezért visszavittem ismét beméretni. Az eredmény: 270 LE; 601 Nm. Ezek után jött még egy kellemes meglepetés. 1000 km-es út– 30% város normális tempóban, 70% autópálya 150-160-as tempóval időnként a Német autópályán 5-6 km-en 240-es sebesség mellett (a végsebesség 264km/h) a fogyasztás 8 liter. Most már imádom az autót.
Egy elégedett chipes.
BMW E90 318i, BMW E46 316i
Szia Misi!
A szakértelmedhez immár másodszor fordultam a mai napon. Elsőként tavaly év végén kerestelek meg egy E46-os BMW 316i compactal. A neten sokáig böngésztem a chiptuningok után, mivel a szeretett autómat nem akartam az országban nagyon sok helyen megtalálható „mahinátorokra „bízni. Az elvégzett chiptuning után csatlakozom teljes mértékben a többiek véleményéhez. A 316-os motortól nem voltam előtte elszállva, sőt… Gondoltam egy próbát megér! A chippelés után mintha teljesen más autóba ültem volna át. Az autó érezhetően dinamikusabb lett. A változás leginkább a nyomatékban érezhető. Kiválóan lehet vele kigyorsítani, egyből reagál a gázadásra az autó, nem gondolkodik. Az autóval naponta kb 250-300 km megyek, az átlagfogyasztása 1 literrel kevesebb lett.
Idén lehetőségem nyílt egy E90-es BMW 318i-re szert tennem. Nem is volt kérdés, hogy a vásárlást követően újból meglátogassalak . Az új autó teljesítményéről szinte ugyanazt tudom elmondani, amit az előzőről. Már amikor a Nagykörösi útra rákanyarodtam éreztem, hogy minden egyes sebességváltásnál nyomatékosabb lett az autó. A fogyasztásáról még egyelőre nem tudok infóval szolgálni, majd a későbbiekben megírom. Szó ami szó, ha valaki az autózási élményét chiptuningal szeretné fokozni, az MMC AUTOCHIP TUNINGOT ajánlom.
Belovai Viktor
BMW F31 320D 184LE
BMW E38 740D chiptuning referencia
Sziasztok!
Vettem egy bmw 740d-t. Gondoltam kellene bele egy chip,az amúgy se gyenge autóba.Sok keresgélés után rátaláltam Misire.Időpontegyeztetés és már készült is az auto.A változás hihetetlen volt,de mivel már sötét volt,így csak másnap vettem észre,hogy az auto úgy füstöl,hogy mögöttem a sötétség az ijesztő volt.Hívom Misit,aki megnyugtatott,hogy semmi gond ez előfordul,menjek vissza egy diagnosztikára, lehet hogy egy kis utánállítást is igényel és kész.Természetesen ezt GARANCIÁVAL csinálja.Na ez már sejtet valamit ugye?Közben váratlan fordulat történt,kiderült,hogy a turbócső lyukas.Újra hívom Misit mi is a gond.Azt javasolta,hogy cseréljem ki a csövet,addig nem nyúl hozzá,mert ez okozhatja a füstölést,majd hívjam fel,mi a helyzet.Hát igaza lett!A turbócső csere után az auto nem hogy nem füstölt,de úgy megy,hogy azt ide leírni nem is tudom.
A brutális szó az semmi ehhez képest,a fogyasztásom 8 decivel csökkent.Gyakorlatilag lyukas turbocsővel vettem az autot,de egy turboval is ugy ment,hogy fel se tünt és a chip hatása már akkor is nagyon érzékelhető volt.Ebbe nem merülnék bele jobban.A lényeg az,hogy Misi egy igazi szakember,aki nem csak szereti,hanem nagyon is érti a dolgát.Ellentétben sok nagytudásúval,akik tunningboxokat árulnak,meg előre megírt programokat töltögetnek az autokba,miközben fingjuk sincs hogyan működik egy motor.Ezek a szakbarbárok sok laikust becsapnak.Misinek 12év munkája van benne és ez nem a HIRDETÉS szövege,hanem így is van,és GARANCIÁT vállal!!!! Bátran ajánlom mindenkinek és tudjátok mit? Én is garanciát merek vállalni arra amit csinál! Köszi Misi! Nagy vagy!
Kovács Zsolt
Chevrolet Lacetti 1.4 16v
Szia Misi!
2 napja jártam nálad a Chevrolet Lacetti 1.4 16v (95 le) -s autommal, már a chip utáni első elindulásnál éreztem a különbséget, de inkább csak mostanra ért be a dolog, ugy látszik kell egy kis idő, -esetemben ez 1 nap volt-, mire átáll a computer mert ma már nagyon ment, az egyes nagyon pörög ami eddig erre a tipusra nem nagyon volt jellemző, és minden sebességi fokozatban nagyon nyomatékos lett, ma például 30-al mentem hármasban, és ugy előztem meg egy kocsit, padlogáznál olyat ugrott mintha kettesben lettem volna, én megvagyok elégedve , az biztos hogy bármilyen autom lesz a későbbiekben, hozzád viszem chippelni, mert megéri, ennyi pénzért egy másfélszer erősebb autot kaptam, ugy , hogy semmi nem károsodott, a motorhoz nem lett hozzányulva!
Érdemes még az ilyen kisköbcentis autokat is chippelni, mert az erőtlen alsóközép kategoriábol, egy karakteres, nyomatékos, pörgös, egy vérbeli Chevrolet :)) lett !
Köszönettel: Komoróczy Tamás
Chevrolet Lacetti 1.6 16v
Szia Misi!
Ma voltam nálad a CHEVROLET LACETTI 1.6 SW kombival. A pozitívumok az elindulás után azonnal előjöttek. Az autó jóval dinamikusabb lett. Egyből reagál a gázadásokra. Eltűnt az eddigi lomhasága, visszafojtottsága. Alacsony fordulatokon is nyomatékos lett. Sokkal egyenletesebben gyorsul, nem kell szétpörgetni. Az első 10-15km után pedig egyre jobb lett a teljesítmény.
Teljesen elégedett vagyok! Köszönettel: Fazekas Márk
Chrysler PT Cruiser 1.6 16v
Jun. 29-én voltam nálad chip tuning -ra egy Chrysler , 1.6-os PT Cruiser-el .
2 hónap tapasztalata alapján : EGYSZERŰEN KIRÁLY !
Érezhetően fürgébb és dinamikusabb – egyben biztonságosabb – lett az autó.
Köszönöm a nagyszerű munkádat !
Üdv .
Szabó Árpád
Citroen C5 1.6 HDI
Tisztelt Mihály!
Ígéretem szerint most megosztom majd egy hetes tapasztalataimat, melyek a következők:
Citroen C-5 III. 1,6 HDI 16V FAP
1. valóban kb 20 km megtétele után jelentkeztek az első különleges, pozitív érzések, és mire hazaértem Egerbe, már egy teljesen más autóban ültem mint reggel
2. másnap reggel kicsit csalódott voltam, mert mintha semmi sem változott volna, de néhány km után újra megjelentek a tuning jótékony eredményei. Ma már a reggeli első elindulás pillanatában sincs ez a késlekedés, úgy látszik, hogy most már a tuning beállítás lett az alapérték
3. minden nap meg kell „másznom” egy elég komoly dombot, eddig IV. fokozatban bírta az autó, most V.-ben is gyorsul
4. előzések alkalmával -amit szeretek mihamarabb befejezni, ezért- tolom neki rendesen, eddig is jó volt a gép, de most mint az álom, ROBBAN ÉS SZINTE SZAGGATJA AZ ASZFALTOT
5. de a lényeg, ami nekem a legfontosabb volt: 0,8-1,0 literrel csökkent az egyébként is álomszerűen alacsony fogyasztásom
Szerintem, ha jobban összeszokok ezzel a megváltozott paraméterrendszerrel, megtanulom energiatakarékosan vezetni az „ÚJ AUTÓMAT”, akkor az 1 liter talán állandósítható :-)
Van olyan kb 60 km-es utam ahol a tuning előtt 5,3 liter/100km-es átlagot futottam rendszeresen, most többször tettem ezt meg 4,0 liter/100km-el. 4,0!!!!!!!! Szinte hihetetlen!!!!
6. az 1200-1500 fordulat közötti kicsit lomha átmenet teljesen eltűnt, most már ebben a tartományban is intenzív a gyorsulás
7. 1500-2500 között ennél sokkal-sokkal-sokkal látványosabb a változás, egy erősebb gyorsításnál az az érzés jön elő bennem mint amikor felszállok egy repülővel – szabályosan belepréselődök az ülésbe – ezt laikus utasaim is észrevették és szóvá tették
8. autópályán 120-130-as tempónál ha rálépek a gázpedálra, minden átmenet nélkül intenzíven kezd gyorsulni az autó és csak a KRESZ illetve a jóízlés szab határt a száguldásnak
9. városi és országúti használat közben is jóval kevesebbet kell használnom a sebességváltót, sokszor egy alacsony sebességről indított előzésnél sem kell visszakapcsolnom, minden megy biztonságosan és dinamikusan a gyorsító fokozatban is
10. valóban nagyon érzékeny lett a gázpedál, a legkisebb mozdulatra is agresszíven reagál az autó
11. a motor hangja kicsit mélyebb és egy lehelletnyivel csendesebb lett
12. a tuningot követő nap vettem észre, hogy mindegyik, a sebességgel kapcsolatos szolgáltatása megszűnt a kocsinak, de ezek pár perc kattogtatással a vezérlőpanelről újra aktíválhatók voltak (automata ajtózár, sebességfüggő audio hangerőszabályzó, sebességfüggő ablaktörlő, tempomat alapértékek, ….)
Összességében nagyon örülök, hogy megcsináltattam a chiptuningot, minden szempontból egy jó döntés volt.
Köszönet érte!
Üdvözlettel: Simkó István
Április közepén volt egy „kis beavatkozásod” a C5-ösömbe,
(C5-III. 1.6 eHDI FAP – 16V)
Akkor ígértem, hogy nem csak az azonnali, hanem egy hosszabb időszak tapasztalataival is jelentkezek.
Ennek az ígéretemnek teszek most eleget.
Kb 2hét után -akkor erről írtam is neked- érkezett a csúcsra az átalakítás. amit azóta is folymatosan érzékelek:
+1500-as fordulat fölött hihetetlen nyomaték és teljesítmény áll rendelkezésemre
+ha nem járatom csúcsra az erőforrást, akkor 0,5-0,8 literes fogyasztáscsökkenést tapasztaltam (ahogy ezt ígérted) – így most 22,000km átlaga 5,2 liter/100km
+a motor járása nyugodtabb, csendesebb
+a gázadásra sokkal dinamikusabban reagál
+kevesebbszer kell kapcsolgatnom – főúton, pl előzésnél 60-ról ötödikben is intenzíven gyorsulok
+jobban bírja a terhelést és az emelkedőket
-egy negatívum: sajnos sokkal érzékenyebb az üzemanyag minőségére
(nem is tudom miért, de külföldi útjaimon ez a probléma nem jelentkezik!!!! )
Egy konkrét példa:
Üzleti úton voltam Nessebarban – üzlettársaim miatt Románián keresztül kellett utaznom
Oda – 1240km 60.15 liter 14,5 óra alatt – ez 4,85 literes és 86km/h-s átlag
(sokszor esőben, klímával, hegyen-völgyön, sok dinamikus előzéssel, 4 fővel, tele csomaggal)
Haza – 1250km 61,5 liter 14 óra alatt – ez 4,9 literes és 89km/h- átlag
(száraz úton, erős szélben, 35°C-ban, kicsit dinamikusabban mint oda felé)
– az útból összesen 170km autópálya, a többi elfogadható minőségű főút
Úgy érzem, ezek nagyon barátságos adatok.
Igaz április előtt is elégedett voltam a C5-el, de most egy biztonságosabb, sportosabb, takarékosabb autóban ülök.
Köszönetem!!!!!!!!!!!!!
Üdv: Simkó István
Citroen DS5 2.0 HDI 163LE
Citroen Xsara Picasso 1.6 16v
T. Misi
Bő két hete voltam nálad egy 1,6 16V 110LE-s benzines xsara picassoval. A tuning teljesen hozza a leírt papírformát. Alsó tartományban sokkal nyomatékosabb, ritkábban kell visszaváltani emelkedőkön. Sokszor azt hiszem ötödikben autózva, hogy negyedikben vagyok úgy megindul gázadásra. Első nap kiélveztem a többlet teljesítményt, nagyon tetszett az új élmény, aztán másnap erőt vettem magamon, lenulláztam a computert, és vissza álltam a megszokott vezetési stílusra és a jól kitaposott mindennapi útvonalakra. A tuning előtt, ezen a rövid városi szakaszokon amit minden nap megteszek, a computer 8,6 litert mutatott, most pedig (több mint két hét után) 7,9 liter ugyan olyan vezetési stílus mellett.
Amennyit egy sima benzinesből ki tudtál hozni többlet teljesítményt, én maximálisan meg vagyok elégedve. A fő célom is elértem, a fogysztás csökkenést. Városban a 0,7 liter szerintem nem rossz. Köszönet a kiváló munkáért!
Dobrádi István
Citroen Grand C4 Picasso 1.6 HDI
Szervusz Misi!
Már az első jelek is arra utalnak, hogy komoly doppingot kapott az autó. Még nem is vártam meg a betanulási fázist, máris nyúlik a képem, amikor gyorsulni kezd. (majdnem BMW…:-) Megmértem pár jellemző tartományban a kocsi gyorsulását a programozás előtt és megmérem utána. Ha érdekelnek az adatok szívesen megosztom veled. Várok egy-két napot, visszatankolom ugyanarra a szintre ahol az előző méréseket csináltam és újra megnézem mit produkál.
Köszönettel: Vincze Attila
A Citroen Grand C4 Picasso -1.6HDI FAP 110LE (volt)- adatait ígértem, hát megmértem:
0-100km/h I-II-III. fokozatban
ELŐTTE: 13.7sec;
UTÁNA: 10.7sec (gyári adat 12.5sec) megjegyzés, hogy I-II- ben csúnyán kipörög a kereke, nehezen tapad meg, de aztán behozza.
60-100km/h III. fokozatban
ELŐTTE: 7.9sec;
UTÁNA: 5.1sec
80-120km/h IV. fokozatban
ELŐTTE: 9.5sec;
UTÁNA: 7.5sec
Ezek nagyon jó értékek, tényleg ég és föld a különbség a két dinamizmus között.
Még egyszer köszönjük szépen!
Vincze Attila
Fiat Bravo 1.6 16v
-Fiat Bravo 1.6 103-le-gyári beállítás sport kipufógorendszer.Miután megtuningoltad nem nagyon éreztünk semmit a lányommal.Másnap viszont elindult az autó.Érezhetően jobb lett a gyorsulás.Utána a vejem is kipróbálta 60-100 nagyon jól gyorsult ötödik fokozatban.Hétvégén autópályán (420-km megtétele után) a fogyasztásom 6.5 liter volt 8 liter helyett.
Nagyon köszönöm. Trittremmel Gyula
Ford Mondeo 2.2 TDCI 200LE
Ford Focus 1.4 16v chiptuning referencia
Ford Focus 1.6 TDCI
Szia Misi és Mindenki!
Az autóm egy Ford Focus 90Le. 1.6 TDCI! Mikor eldöntöttem, hogy meg szeretném tuningolni az autómat, már tudtam, hogy csak az MMC Tuningot választom! A neten minden oldalt megnéztem, de sehol nem éreztem, olvastam és láttam annyi tapasztalatot, odafigyelést és precizitást, mint itt!!! Mikor Misit felhívtam, hogy az autóm gyenge és kéne még pár paripa, pont két ünnep között volt. Itt ennek semmi akadályát nem láttam, kézséges volt! Találkoztunk és nekilátott a munkának. Közben beszélgettünk és pillanatok alatt eltelt az idő, ami nem volt több egy óránál!
Amit utána tapasztaltam, mintha nem is az én autóm lett volna! Húzott, lendületes lett és nem fogy el az ereje! Egy szóval: ÁLLATI!!! Ezt az eljárást NEM bántam meg, mert egy erősebb motort kaptam, ami így csodálatosan megy már és egy fantasztikus szakemberrel ismerkedtem meg. Misit ajánlom mindenkinek, aki szeretne egy erőteljesebb motort!!! Nekem elhihetitek, mert nálam én vagyok az autóért és nem fordítva! Tehát, ha azt mondom Tuning, CSAK MMC!!! MINDENT NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK NEKED!!!
Üdv: Jerabek Tamás
Ford Focus 2.0 TDCI
Szia Misi!
Egy hete voltam Nálad a Ford Focusommal. Ez egy 136LE-s TDCI, kombi, fekete. Az első benyomásokról már akkor tájékoztattalak, miszerint nagggyon megy a gép. Igazából csak az előttem szólókhoz tudok csatlakozni. Akkorát húz az autó 1500-1800-tól, hogy fölösleges is 3000 fölé pörgetni. Egy hete van meg a módosítás. A kezdeti tesztek, meg mutogatások miatt azért látszott a fogyasztáson a többlet, de azóta a megszokott vezetési stílusomban nem nőtt a fogyasztás. Az hogy csökkent-e esetleg, arra nem mernék mérget venni, de még az is lehetséges. Mondjuk jelen autónál 2-3 decikről beszélünk oda-vissza, 100 kmre vetítve.
Szó, ami szó abszolút megérte a módosítás, mindenkinek ajánlani tudom a beavatkozást, és természetesen a szakértelmedet. Olyannyira, hogy hamarosan jelentkezni fog Nálad egy ilyen évjáratú, ilyen motoros Focus, és egy kissé korosabb Passat. Ezek a barátaim, akiknek megmutattam a jelenlegi munkát, és teljesen fellelkesedtek tőle! Úgyhogy további jó munkát, és még több hasonlóan elégedett ügyfelet kívánok Neked! Üdvözlettel, Holló Tibor
Ford Mondeo 1.8 TDCI
-Szia Mihály!
Köszönöm szépen remek munkádat!
Nekem egy 2007-es 1,8 tdci, új Ford Mondeom van, melybe egy … tuning boxot rakattam a múlt év során. Nem volt rossz, előttem állitgatták be, érezhető volt a növekedés, kis plusz füstölést tapasztaltam…
De valahogy nem volt az igazi, többre vágytam, s akkor kerestelek meg Téged. Másfél óra volt az egész, s mintha kicserélték volna az autó motorját. Minden fordulaton lényegesen erősebb lett, alacsonyabbról kezd húzni, jóval tovább forgatható és nem füstöl egyáltalán. A fogyasztás nem változott, sőt inkább csökkent. Azóta elvittem egy Ford kereskedés műhelyébe kötelező átvizsgálásra (olajcsere), ahol kérésemre rákapcsolták a computerüket, s semmit sem találtak, minden hibátlan.
Köszönöm még egyszer, mindenkinek csak ajánlhatom Mihály szakértelmét és munkáját.
Köszönettel: Szendeff Kristóf
-Idén májusban Mihály kezelésbe vette az 1,8 tdci Ford Mondeómat, és kiváló lett…
Ekkor kb. 55 ezer kilométer volt benne és probléma mentesen ment, míg egy koccanás miatt megsérült a kocsi vezérlőegysége, s cserére szorult, azaz elveszett a módosítás… Kilométerállás 145 ezer… Ezt a 90 ezer kilómétert gond nélkül teljesítette.
Na ekkor hívtam újra Mihályt, aki hallván történetemet, azonnal felajánlotta segítségét, s garanciát vállalva ilyen esetekre, pár nap múlva írt egy új, kiváló, az előzőnél erősebb vezérlést…
A kocsi remekül megy, nem füstöl, érezhetően jobban megy…
Köszönöm szakértelmedet és hozzáállásodat, mindenkinek csak ajánlani tudom munkádat.
Köszönettel és üdvözlettel:
Szendeff Kristóf
Ford Mondeo 2.0 TDCI chiptuning referencia
Kedves Mihály!
November 3.-a körül programoztad át a 2.0 TDCi Ford Mondeo-mat ( 1998 ccm/85 kW/115 LE). Gratulálok az eredményhez, ez egy másik autó lett az egész család megelégedésére. Eddig négyen teszteltük (November 20.) mindenki azt mondta csodát muveltél. Pontos fogyasztási adat eddig nincs, de az biztos, hogy a megnövekedett teljesítmény ellenére rosszabb nem lett. Az eddig megtett kilométerek alapján olyan 8-10% körül látszik javulni a fogyasztás ami valószínuleg belefér a rugalmasabbá vált motor miatti kevesebb visszaváltásba és az erôlködés nélküli gyorsításba.
A kocsi, simán szaggatás és erôlködés nélkül gyorsul az új paraméterekkel. Most már lehet érezni hogy belenyomja az embert az ülésbe az ahogy húz a kocsi . Sokkal rugalmasabb lett a motor, szuk kanyarokat, sarkokat simán veszi kettesben (eddig sokszor lefulladt) sôt néha hármasban is és 100 nál 5-ösben is képes gyorsulni amit eddig csak visszaváltással lehetett elérni. Egyikünk sem autóversenyzô aki használja, általában A pontból B pontba jutáshoz használjuk, de azért jó érzés hogy az amit vezet az ember képes kihúzni ôt a veszélyes helyzetekbôl.
Én úgy itélem meg, ez egy jó befektetés volt, megérte az árát mindenképpen. A környezetemben már azóta is tettem de biztos, hogy a jövôben is fogom terjeszteni a nevedet.
Tisztelettel,
Zalai Péter
Ford Mondeo 2.0 TDCI, Ford Transit 2.0 TDI, Seat Alhambra 1.9 PD TDI
Helló Sanyi vagyok !
Először 2004-ben egy chiptuningos hirdetést napokig néztem, majd győzött a kíváncsiság és felhívtam. A döntésben segített,hogy az autóm ami akkor volt egy 90 lóerős PD TDI Seat Alhambra nem volt egy lóerő parádé.Felhívtam a tuningost aki behangolta a kocsi computerét ami ezután új életre kelt. Misi kb. 30 lóerőt és nagy nyomatékot tett a gépbe. Nagyon jól ment az autó, és a fogyasztása is jó maradt. Egy ideig még élveztem a harapós motort aztán lecseréltem egy TDCI mondeo-ra az autó gyárilag 130 lóerős volt de nem bírtam sokáig tuning nélkül úgyhogy a Misi ”megigazította a computert” és az autómból sportkocsi lett.
A lóerő kb. 160 lett a nyomaték kb. 390Nm és a fogyasztás városban 7.2 l (hatfokozatú váltóval) igazán takarékos kocsi.Végül is ami igazán a kedvencem az az autó amivel dolgozom egy 2001-es évjáratú TDI Ford Transit 2000 köbcm gyárilag 100 lóerős. Még az Alhambrás korszakomban a Trasitot is meg műtöttük. A tuning óta kb100.000 kilométert mentem vele alsó fordulaton is nagyon nagy a nyomatéka. Ahhoz képest,hogy teherautó nagyon gyorsul a nagy nyomaték miatt. 10 liter körül fogyaszt ami egy olyan motortól amiben benne van 197.000 km nem rossz. Mivel a munkám miatt nagyon sokat közlekedem a transittal, megszoktam. Érezni, hogy a tuning miatt nem kell annyira nyomni neki. Ha éppen szükség van rá akkor viszont lehet. Mindent egybe vetve nem bántam meg a chiptuning mániámat. Mindenkinek aki a tuning mellett dönt legyen benne sok öröme!
Maráczi Sándor
Ford Ranger 2.5 TDCI
Kedves Mihály!
Szépen hazaértem Debrecenbe, hibajelzést, rendellenességet nem tapasztaltam. Sablonos dícséret helyett két dolgot mondok el. Az M 3 Gödöllő és Gyöngyös környéki nem is olyan gyenge emelkedőkön a kocsi jobban gyorsult, mint azelőtt a gyári beállítással az alföldi teljesen vízszintes, sík szakaszokon. Másik: másnap utánfutóval mentünk valahová, beül a haverom, aki jól ismeri az autót és nem szóltam neki a tuningról. Pár perc múlva hátranéz, azt kérdezi, te, megvan az utánfutó? Mondom miért? Mert úgy megy ez az autó mint az állat, mit csináltál vele? Hát erről talán ennyit. Pontos fogyasztást még nem mértem, de úgy tűnik, nem magasabb, mint előtte. Még egyszer köszönöm a gyors és szakszerű munkát és tájékoztatást!
Üdvözlettel Detrich János, Ford Ranger 2.5 TDCI
Hyundai Accent 1.5 12v
T. Misi ! Amit rólad írtak az ügyfeleid a referenciában, igaz ! Immár kb 2 hete voltam átalakításon /Hyundai Accent 1,5 12V/ a gk-val. Eddig gyüjtöttem a tapasztalatokat, próbáltam mindenféle formában a motor teljesítményét, fogyasztását, viselkedését. Azt kell mondanom, hogy valóban igazi élmény vele autózni /kivéve csúcsforgalomban/.
Tisztelettel Kéri István /egy elégedett ügyfél
KIA Ceed SW 1.6 CRDI
Gyári adatok: 115 LE és 255 Nm nyomaték, a chip Turinggal 140 LE és 334 Nm nyomaték lett. A chipet megelőzőleg is nagyon jól ment, de utána olyan érzés volt, mintha Ladából ültem volna át. Én elvittem egy független céghez beméretni, ezért a közölt adatok hitelesek. Azt mondta a szakértő, hogy ennél jobb görbéje nem is lehetne, szuper és jobb, mint a gyári. Ja és nézték a füst kibocsájtást is, ami nem lett rosszabb, mint az előtt. A 140 LE-őt egyenletesen adja 4 ezer fordulatig, a nyomatékot hasznosan 3,2 ezerig tudja. Közel 30.000 km mentem vele chipelten és a következőket tudom elmondani: Az autó érezhetően robbanékony, egyszerűen nem jelent problémát az előzés semmilyen helyzetben.
Nagyon szeretem vezetni. Brutál… Hármasig elkapar és kb. 9,8s alatt 100-on vagyok vele. Az autóban ülők létszámát nem érzi meg nagyon. Ötösben 90-150 km/h-ig villanymotor. Fogyasztása a gyári beállításokkal 5,5 l/100km vegyes és dinamikus vezetés mellett, chipelten még dinamikusabb vezetés mellett, 4,9-5,2 l. Ha 90 km/h sebességgel közlekedek, akkor 4,6l. Meghibásodás nem volt chipből eredően, pedig már 30.000km mentem vele így. A garanciális szervizeléskor egyszer sem jelentett problémát. Én nagyon nem bántam meg a chipet, pedig nagyon ódzkodtam a beavatkozástól, aztán addig jártam a témát, amíg megtaláltam a legmegfelelőbb szakembert. Aki nem akar nagy köbcentit és nagy fogyasztást, de akar teljesítményt, annak javaslom, hogy mielőbb válasza a chipet.
Üdvözlettel:
Péter
KIA Sorento 2.5 CRDI
Szia Misi!
Május 22-én CHIPPELTED meg a KIA SORENTOT (2007-es évjáratút). Nagyon elégedett vagyok a profi munkáddal. A chip után brutálisan megváltozott az autó menetdinamikája. A nagyobb nyomatékot már elindulásnál érzem és azt, hogy az autó folyamatosan húz alacsony és magas fordulatszámon is. Az autó magához képest sokkal rugalmasabb, harapósabb lett. Olyan érzése van az embernek, mintha verseny autóban ülne. A fogyasztás egy picit csökkent.
Köszönöm a kitűnő, profi munkát! Bátran merem ajánlani, aki chiptuningon gondolkodik.
Köszönettel: Farkas János
Mazda6 2.0 CD
Köszi szépen, a múlt csütörtöki beavatkozás után (tuningbox kiiktatása + chiptuning) jóval rugalmasabban lehet közlekedni az autóval és a füstölés is drasztikusan csökkent.
Rozmann Gábor
Mazda6
Mercedes C230 Kompressor chiptuning referencia
Szia Misi,
Egy hete chippelted meg a Mercedes C230 Kompressor (W202) típusú autómat és a különbség annyira érezhető, hogy gondoltam megosztom veled tapasztalataimat. Az autó eddig gyárilag 193 LE volt, ami nem kevés, főleg azért szerettem volna chippet bele, hogy kicsit jobb legyen a fogyasztása. Mikor azonban kész lett az autó, már ahogy álltam ki a műhelyedből éreztem, hogy sokkal jobban reagál a gázadásra, és amikor először mentem ki a főútra fülemig ért a mosoly annyira állat lett az autó. Bár elméletileg 40 LE-vel lett nagyobb a teljesítménye mégis sokkal többnek érzem, mivel optimálisabban adja le a teljesítményt.
Egy hét után elmondhatom, hogy annyival jobb érzés vezetni, hogy szinte rá sem lehet ismerni. A gyárból is így kellett volna kijönnie! Ja és az eddigi 12-13 l-es fogyasztásából lett egy stabil 11 l városban. Ezer köszönet Misi, király vagy! Sikerült egy benzintemetőből, egy elmebeteg sportkocsit varázsolnod, amivel új E merciket is simán otthagyok.
Üdv – Hradszky Zoli
Mercedes E 220 CDI 170LE
Mercedes Viano 3.0 CDI
Szia Misi!
Nem is tudom hogyan is kezdjem. Talán azzal, hogy nagyon jó sikerült az autón az általad írt program. Alapból is bivalyerős az autó 204LE. De a Te programod egy sokkal jobb autót adott a számomra. Olyan paraméterekkel ruháztad fel, mit ha egy teljesen más autót vezetnék. Most 240LE és 520NM a nyomaték. Annyira megy, ha leteszem alig várom, hogy újra vezethessem. A motor az sokkal csendesebb mint az előtt volt. Szerintem a fogyasztás is jobb lett.
Köszönöm a megbízható munkádat: Dudás János
MG ZS 180 2.5 V6
Az alábbiakat tapasztaltam: Kb 1-2 napi használat után, a következő dolgok egyértelműen jelentkeztek: alacsonyabb fordulatszámnál nyomatékosabbnak érzem a kocsit, illetve a kigyorsításoknál akár visszaváltva akár ugyanabban a sebességfokozatban sokkal jobban reagál a gázra. Általában elmondható, hogy érdemes megvárni míg bemelegszik a motor (nálam a vízhőfok mutató ha elindul felfelé és megáll középen) mivel akkor érezni igazán, h vmi történt :) Hidegen a fennti dolgok nem feltétlen érződnek, de ugye amig hideg addig nem is illik hajtani. A hangja morcosabb, főleg mikor jobban odalép az ember neki, itt már számít a levegőszűrő is.
A fogyasztás változásról egyenlőre nincs mérvadó tapasztalat ugyanis egy fél tankot mentem vele, meg most fogok majd tankolni. De mivel még élvezem, hogy jobban lép a masina ezért az első pár tankolásnál biztosan 11l/100km körül alakul majd (ebben sok az olyan szakasz, ami hidegen indulva pár kilóméter csak, mivel mostanában nincs sok rohangálós meló), ez persze csak városra vonatkozik, ennél ha normálisabban közlekedek majd meg az idő is javul nyilván lesz jobb is. Amiket még nem tudtam kipróbálni, az a végsebesség változása ami eddig olyan 235 volt óra szerint, illetve a városon kívül fogyasztás alakulása. Üdv Strelli Csaba
Opel Astra 1.7 CDTI
Meglehetősen szkeptikus vagyok bizonyos dolgokkal kapcsolatban, ezért nem jelentkeztem idáig az ígért visszajelzéssel. Még a nyár elején jártam nálad, egy Opel H Astra 1.7 100LE-s kocsival, telve félelemmel vegyes várakozással. Még hazafele is izgatottan lesegettem a fordulatszámmérőt; hogyan lesz ebből fogyasztás-csökkenés, hiszen ugyanahhoz a tempóhoz ugyanúgy forgott a motor! Félelmem elmúlt, várakozásom igazolódott, teljesült.
Elsősorban fogyasztáscsökkenést szerettem volna, a rugalmasság és teljesítmény igazából (gondolati szinten) másodlagos volt. Nem akarom azokat a dolgokat sokadszorra leírni, amit a referenciákban elolvashatnak a reménybeli kuncsaftok (precíz munka, az ígéretek teljesülése). Ezért csak a végeredmény: aki csak vezette, mindenki ilyen autót akar venni! Kis fordulattól jobban húz, (jóval alacsonyabbról, mint előtte), kevesebb visszakapcsolás szükséges. Vejem a végsebességet is tesztelni akarta; sík terepen (csak egyedül volt), 200nál még ment volna feljebb…. Végül a legfontosabb: 5.4-5.6 liter /100km, vezetéstől függően, ez az érték vegyes, de több város használatra (kinnt 90-110 közötti tempóra) vonatkozik.
Köszönöm, Misi!
Üdv: Gosztola Laci
(PS: remélem oda is értek azok a kuncsaftok, akiknek ajánlottalak, mert csalódni biztosan nem fognak!)
Opel Omega 2.5 DTI
T. Misi!
Tavasszal voltam nálatok chiptuningoltatni a kocsimat, azért csak most írok, mert nem akartam a friss élmény miatt elfogultan nyilatkozni és így bőven volt időm az autó viselkedését kitapasztalni.Mindent nagyon köszönök, amit a kocsimért tettél! Az autóm egy Opel Omega 2,5 DTI 24V 2002-es évjáratú soros hathengeres, jó állapotú, 76.000 km-rel. A kocsiban megbújó BMW blokk gyárilag is jól húzott de keveselltem. Tudtam, hogy nekem chiptuning kell, mivel az nem károsítja a motort, mégis nagy teljesítménynövekedést ad, de nem mertem akármilyen, magát szakinak kikiáltó emberre rábízni. Sokat keresgéltem, míg végül a márciusi Tuning Show-n pár csinos lány rábeszélt, hogy Misi a legjobb! J Tehát elvittem, és 1,5-2 óra alatt készen is lett. Ez után egész kis vadállattá vált az autóm. Azóta kb. 2.500 km-t tettem meg. A vezetési élmény hatalmas.
Alapjáratról is jól húz, a turbó szépen süvít, sziszeg, és amikor 1.800-as fordulatnál teljesen felépül a nyomaték, az ember beletapad az ülésbe. A fogyasztás azonos használat mellett, üzemanyagtól függően fél-egy literrel csökkent. Egyáltalán nem kormol, a károsanyag kibocsátása a gyári értékek alatt vannak. Ha véletlen a visszapillantóból füstöt látni, az is fehér és égett gumi szagú. A kipörgésgátlónak elég sokat kell dolgoznia. Azóta szélesebb abroncsokat raktam fel, így már csak egyesben pörög ki a kerék a száraz, jó minőségű aszfalton, de a kanyarokban kikapcsolt elektronikával így is könnyedén, más német prémium modelleket megszégyenítő módon keresztbeáll. Autópályán a 160 kényelmes utazósebesség, elegendő erőtartalékkal, és 180 fölött is jól húz. A végsebesség, sajnos az előnytelen áttételezés miatt lényegesen nem nőtt (+ 5km/h), bár ezt a magyar közutakon nem is lehet kihasználni. Mindenkinek tudom ajánlani az MMC autochip-et, korrekt, precíz, szakszerű munkát végeznek.
Köszönettel: Puchele Péter
Opel GT 2.0 T 264LE
Peugeot 207 1.6 HDI 90LE chiptuning referencia
Kedves Mihály!
Kb. 2 hete voltam Önnél, és kérte hogy jelezzek vissza hogy hogyan alakult a chiptuning. Ez egy Peugeot 207 1.6 HDi 90Le (2007-es évjáratú) autó. Amit első érezni lehetett, hogy jóval alacsonyabb fordulatszámon kapcsol a turbó és indul meg az autó. Ez előtt 1700-as fordulatszám körül lehetett érezni a HDi motor erejét, ez most már 1400-as fordulatszám környékén érezhető. Az autó sokkal dinamikusabb, az alapjárat is mintha egyenletesebb lenne. Fogyasztási adatot még nem tudok róla írni, hogy jobb lett-e, mert most télen eleve többet fogyaszt az autó, ezért ezt még tartósabb használat mellett fogom tudni igazán megmondani, de eddig a pillanatnyi fogyasztásmérő szerint, ez is jó lesz.
Kb 2 hét használat után „garanciát” is akartam hogy mennyivel lett jobb az autó – nem csak érzésre, meg vezetési élményként, hanem ténylegesen is – ezért elvittem egy teljesítmény mérésre. Ahová vittem ott maximum +10 Le-t mondtak, hogy ebből maximum annyit lehet kihozni. Hát nem annyi lett. A gyári adatok szerint
Max. forgatónyomaték: 215 Nm
Max. teljesítmény: 66 kW / 90 Le
A teljesítmény mérés szerint, az új tuningal:
Max. forgatónyomaték: 271 Nm
Max. teljesítmény: 89 kW / 120 Le
Kicsit több mint a +10Le. Közel 30 Le és 60 Nm ami 30%-os növekedést jelent.
Majd még írok később a fogyasztásáról.
Nagyon köszönöm ezt a minőségi tuningot!
Üdvözlettel: Szlávi Benedek
Peugeot 208 1.4 HDI 68LE
Peugeot 607 2.2 HDI, Peugeot 307 2.0 chiptuning referenciák
Kedves Misi!
Szeretném megköszönni azt a hozzáállást és szakértelmet amit tanúsítottál. Rendkívül elégedett vagyok a munkáddal. Első autóm közel 8 éve tuningoltad (Peugeot 306 St ) ami ugyan szívó benzines motorral volt szerelve, mégis meglepő különbséget tapasztaltam. Nyomatéka alapjáratról megnőtt, fogyasztása egy literrel csökkent. A következő autóm egy Peugeot 607 2.2 Hdi volt aminél személyreszabott chiptuningot csináltál. Az autó valami félelmetes dinamikát kapott. Fogyasztása ennek is közel 1 L-rel csökkent, persze nehéz ellenállni a nagyobb teljesítménynek, így mikor azt kihasználva vezetek a fogyasztás a tuning előtti értékekre állt be.
Közel 100.000 Km-t tettem bele tuninggal, és semmilyen motorikus problémával nem találkoztam, az automata váltóm is tökéletesen működik. Köszönöm mégegyszer, hogy értékesebbé tetted az autómat, ami már csak azért is fantasztikus, mert nemrég adtam el és a vevő az autó dinamikája miatt döntött az én 607-esem mellett. Következő autóm egy Hyundai Tucson lesz, amit azonnal hozzád fogok vinni, ez nem is kétséges. üdv. Katona Ottó
Renault Clio 1.5 DCI, SAAB 9-3 1.9 TID chiptuning referenciák
Szia Misi!
Ígértem, hogy írok Neked, ha már lesz egy kis tapasztalatom a verdával kapcsolatban.
Szóval mindenki jól figyeljen, mert ez az írás tartogat néhány tanulságot.
Vettem egy Saab 9-3 1.9 dízel, automata kocsit, nagyon jól nézett ki, kapcsolatokon keresztül, kb. fél áron jutottam hozzá, 10.000 km-el, fullos volt az autó imádtam. De aztán milyen az ember nem elég a 150 le, és a 320 Nm, több kell, egyik ismerősöm unszolására, egy dunántúli kis településen vállalták a külső tuning box-al való tuningolást, 85.000 Ft-ért.
Nagyon boldog voltam, mert majd 200 le-t és 400 Nm-t ígértek, úgy, hogy még szabályozni is tudom egy kis csavarral. Próbakör hárman, A… nevű csodatevővel és az ismerőssel. Nagyot mutatott az autó, először még nem is annyira, de a folyamatos állítások után igencsak meglendült, még 3-ban is bekapcsolt a kipgátló. Ja egy fontos infó, amikor megrendeltem a box-ot mondtam, hogy részecske szűrős az autó, erre figyeljenek, biztosítottak róla, hogy ők képben vannak, nem lesz semmi gond. Másnap, egyszer csak éreztem, hogy gyengült az autó, hívom a csodatevőt, hogy mi a helyzet, azt mondta, semmi gond csak tanul a computer, tekergessem a csavart.
Ok, tekergetés, autó újra jól megy.
Néhány nap múlva lassú menet országúton, kigyullad egy sárga lámpa, majd kb. 30-al tudok felvánszorogni egy kisebb emelkedőn, az autó még garis. Hívom a Saab ügyfélszolgálatot, hogy valami baj van, menjek be, ha tudok megnézik, részecske szűrő eltömődött. Tisztítás, ha lehet 15.000 Ft, csere 100.000 Ft körül lenne, de garis. Verdát visszakapom, óriási az öröm, megint megy mint a golyó, de mivel softvert is frissítettek, egy nap múlva újra gyengül, na megint egy kis tekergetés a box csavarján. Közben hívom A…-t valami gáz lehet, mert eltömődött a részecskeszűrő és amúgy is elég problémás a dolog. Válasz az nem lehet ez német gyártmány be van vizsgálva, jobban pörgessem, biztos óvatoskodok.
Hát nem vagyok egy Schumacher, de 150-170 körül járogattam a pályán, na jó legyen 200 -as átlegtempót felvéve (egyébként nagyon megy a saab ezzel a motorral) járogattam. Na ezt követően Ötször!!!! vittek el autómentővel, ebből a legdurvább az volt amikor a részecskeszűrő úgy eltömődött, hogy felrobbent a katalizátor, valamint a kipufogó oldali szelepeket is szétvágta, cirka 1.000.0000-ért. Na jó box kitép, hívom A…-t, hogy itt tuti gáz van vegye vissza a dobozkáját , mire közli Ő már ezzel nem foglalkozik és vissza nem tudják venni, mindez 1 évvel a vásárlást követően. Végül a kocsit box és mindenféle tuning nélkül használtam, 170.000 km-et gond nélkül beletettem, amire eladásra került.
Szóval külső tuning boxot soha senki ne használjon, kamu!!!
Nem az autóra van optimalizálva csak felborítja az egyensúlyt.
Mostanság vettem a városi szaladgálásra, egy kis Clio III-ast 1.5 dci, 86 LE, minek használjam a LandCrusiert, vagy a 650-et, csak irigységet vált ki, meg télen összezúzod és foghatod a fejedet. Szóval Cliocska, picit furcsa volt az előbb említett autókhoz képest, de meggyőztem magam, 27500 km-el vettem, 2008-as, nagyon igényes belül kívül, azonban nem nagyon ment, és a -5–10 fokokban 6,7 l-et evett amit soknak éreztem. Gondoltam dízel, főleg turbós, meg kellene vadítani egy kicsit, hát nézelődtem a a neten és itt találtam meg Misink honlapját, felhívtam szinte azonnal kaptam időpontot, el is mentem, de egy kis nehézségbe ütköztünk, mivel az autó kártyás, így nem igazán ment a softver letöltés, állandóan megszakadt.
Én már hajlottam volna arra, hogy a computert kiszedve oldjuk meg, de Misi nyugalomra intett, így másnapra, körbejárva a történetet, a kiolvasás elsőre sikerült. Nem fényezem túl a történetet, de az autó elkezdett menni, gyönyörűen, élvezhetően húz, és a legnagyobb meglepetés számomra az, hogy – mégegyszer mondom 1,5 dci – a fogyasztás 5,8 l-re csökkent, és ugyanúgy -5–10 fok van. Nagyon elégedett vagyok, soha nem vinném máshoz az autómat és emberileg is szuper a Misi! Jó tuningolást mindenkinek, de csak Misivel!!
üdv, Kőhalmi István
Renault Talisman 1.6 DCI 130LE
Renault Thalia 1.5 DCI
Egy hónapja csináltad meg az autómat 2005-s Renault Thalia 1.5 dci-t 82 Le.
A tuning után 50-100 Km-rel már érezhető volt a változás, sokkal jobban reagál a gázadásra, szinte bármilyen fordulatról szépen húz.
Előtte alacsony fordulatnál -pl. 3. -ban 30-nál- remegtette a kasznit a motor, ez a jelenség teljesen eltűnt.
Alacsonyabb fordulaton tudok autózni vele. A fogyasztás nekem csak minimálisan lett kevesebb, de azt hiszem ebben az is benne van, hogy azóta sportosabban vezetek.
Ami nem érzés, hanem konkrét adat: a rugalmasság 80-120-ra 5.ben 14 másodperc volt, a chippelés után ugyanez az érték 11 másodperc lett!
Három másodperc, nem sok? Egy előzésnél 100-nál három másodperc alatt több mint 80 métert teszel meg, vagy nem teszel meg!
Tehát nem sok, csak az életed múlhat rajta!
Üdvözlettel: Gábor György
Rover 75 2.0 CDTI
Köszönöm a korrekt hozzá állást, nagyon meg vagyok elégedve az eredménnyel, különösen tetszik, hogy a motor továbbra is ugyanolyan csendes, és hogy egyáltalán nem füstöl jobban mint előtte. Ami pedig a menet teljesítményeket illeti, sokkal barátságosabb, nyomatékosabb, kellemesebb lett. A fogyasztásról értelemszerűen még nem tudok semmit, mivel még nem tankoltam azóta, de később majd megírom.Már csak azt bánom, hogy miért nem vittem előbb erre a beavatkozásra. Sajnos ezután valószínűleg gyakrabban kell majd fékbetétet cserélnem…. na sebaj. Üdv: Szabó Zoli és még egyszer köszi
Seat Ibiza Cupra 2.0
Csáo. Elsősorban köszönettel tartozom mivel a 2.0 16V Seat Ibiza Cuprámból egy vadállatot csináltál ( jó értelemben). Először a …….. -nál csináltattam chipet, amely nagyon gyengére sikerült, nem foglalkoztak velem, megcsinálták, belerakták aztán menjek az utamra, ráadásul elkértek érte 55. 000 ft is, ami még nem is lett volna baj ha azt kapom amit várok. De aztán egy ismerősön keresztül eljutottam hozzád, aminek nagyon örülök mert több beállítást is kipróbáltunk annak érdekében hogy nekem a legmegfelelőbb chip kerüljön az autómba és repeszthessek, és ez nagyon tetszett. Mindenkinek csak tudom ajánlani a munkád mert nagyon megvagyok vele elégedve! Köszönöm!
Seat Ibiza 1.4 16v
Szia Misi!
Én egy hónapja jártam nálad és arra kértél mielőtt megírom véleményemet, használjam az autót. Megfogadtam tanácsodat. Nekem egy SEAT IBIZA 2005 évjáratú 14. 16v szgk-im van. Azzal a kéréssel fordultam hozzád közel egy hónapja, hogy teljesítmény növekedést érjünk el az autómnál. Te tájékoztattál, hogy ilyen kis köbcentis autónál nem lehet csodát tenni de megteszed amit lehet. Az autó chippelése óta mentem az autóval kb 2900 km-t és nagyon jók a tapasztalataim. (Egy megjegyzés: mielőtt nálad jártam volna megméretettem a hengerek kompreszióját ami a gyári adatokat mutatta) Eddigi tapasztalataim: Az autó motorja érezhetően nyomatékosabb lett már kis fordulaton is húzza az autót.
Aki ismeri ezt a típust az tudja, hogy forgatni kellett a motort a kívánt hatás elérése végett.
Az autó a nyomatékosabb chipes motorjának köszönhetően alacsonyabb fogyasztással bír azonban ha pörgetjük akkor emelkedik a fogyasztás is de a teljesítmény is érezhetően nagyobb. ( Fogyasztás -0,5-1 liter ha finoman megyek vele) Előzéseknél van tartalék a motorban.Aki nem vezettet ilyen típusú autót az nem tudja ezért elmondom, hogy alacsony fordulaton lomha volt. A motort közel 2800 fordulatig kellet pörgetni ahhoz, hogy elkezdjen húzni majd ez az erő tartott 3900-4000 fordulatig kitartott onnan azonban elkezdett fáradni az autó és 5500-nál pedig letiltott. A chip ezzel szemben a motort már úgy 1500 fordulattól egyenletesen pörgeti és a tiltás kitolásának köszönhetően most 6000 fordulatig repíti a gépet. ( Fogyasztás + 0,5- 1 liter kipörgetett fordulatoknál nagy sebesség mellett)
Ide beszúrnék egy tőrténetet: Van egy kereszteződés ahol idáig lámpától lámpáig nem tudtam átjutni mert a piros lámpa megfogott. Amíóta azonban chipelted az autót ebben a kereszteződésben tudtam lemérni az autó jobb gyorsulását. A lámpa váltott és én elindultam majd sebbeség fokozatokat váltottam és nyomtam a gázt tovább és a lámpa sárgára váltása közben értem át a kereszteződésen. Ilyen ez idáig nem sikerült. Az autó magához képest sokkal rugalmasabb és jobb, élvezhetőbb lett a vezetése. Korrekt tájékoztatásodért továbbá a remek munkádért köszönettel tartozom. Amennyiben lecserélem autómat biztos, hogy újra csak hozzád fordulok.
Nagy tisztelettel, Pénzes Balázs
Seat Leon 1.4 TSI Sport Limited
Már az autó megvásárlásakor elhatároztam, hogy kipróbálom rajta a chiptuningot. Egy kedves barátom javasolta a Misi műhelyét, akinek több autóját is megizmosította már. Gyárilag az autó a kis motor miatt nagyon jól fogyaszt ha odafigyelünk, de ha kell a turbónak köszönhetően elég rugalmas az előzésekhez. Elégedett voltam vele, de inkább korrektnek nevezném az alap programot, mintsem kifejezetten sportosnak vagy pörgősnek. A tuning után érzésre mintha egyel nagyobb motor került volna a kocsiba. Az eddig szépen, biztosan meginduló autóból egy igazi méregzsák lett, sokkal könnyedebben és fürgébben mozog. Nem lehet megérezni annyira ha többen ülnek bent, vagy tele van a csomagtartó. Magasabb tartományban 160-180 ban is jelentősen több tartalékkal bír.
A gyorsítások pedig már sokkal inkább sportautósak, és a hangja is szebb lett.
A kocsi le lett mérve padon: 125 -> 154 LE 200 -> 256 NM. A program másodszorra nyerte el tökéletes formáját, mivel kérésemre egy kicsit az alsó tartományban még feljebb lett véve a benzin adagolása, hogy minél egyenletesebb legyen a teljesítménygörbéje. Ez után nem lett újra mérve, de még erősebb lett egy picit, és gyorsuláskor nagyon brutálisan, már 2000-től folyamatosan megjön az ereje. A fogyasztásról annyit leszögeznék, hogy teljesen lábfüggő, de ez elmondható volt a gyári programról is. Ha használjuk a turbót és sokat gyorsulunk, akkor az étvágya is szépen megnő.
Összesítve azonos használat mellett 1-1,5 literrel többet eszik a második programmal. Az elsővel ez lényegesen kevesebb volt plussz 0,5 liter körül mozgott. Az alsó tartományban megemelt benzin adagolás miatt az autópályán érezhető leginkábbb a fogyasztástöbblett. 2500-tól (ez kb 110-et jelent) már hirtelen el kezd szépen enni. Nekem azonban mindenképpen megérte a plussz fogyasztás, hiszen igazi élményautót kaptam cserébe, és azért városban is el lehet járni vele 10 alatt. Mindenkinek csak ajánlani tudom a Misit, hiszen nem csak feltölt valami kreálmányt, hanem ért hozzá, nem ma kezdte, és ha kell személyre szabottan is be tudja állítani amit szeretnénk.
Üdv.: B. Zoltán
Skoda Octavia 1.6 16v
Szia Misi!
Múlt hét csütörtökön voltam nálad egy ezüst Octavia 1.6-al. Az Autóval kapcsolatos észrevételeim.
Első nap: sebességben hagyva a kuplung benyomása mellett az alapjárati fordulatszám ugrált (700-900 között) Ez a jelenség másnaptól már nem fordult elő. (Valószínű, ekkor az ECU még tanulta az új beállításokat) Alacsonyabb fordulatszámon 1-esben és 2-esben nyomatékosabb lett. Valószínű a többi fokozatban is van némi változás, de az nem érzékelhető jelentősen. Nem szoktam hajtani az autót, ezért nem tudom, hogy a végsebessége változott-e (valahol 200 felett). Ami számomra fontos volt az hogy a fogyasztás valósan 0,5 literrel csökkent. (7,6l/100 km) Városban ez nem is rossz egy 1.6 benzines 115 lovas autótól. A légkondi használatakor már nem kell nagyobb gázzal elindulni 1-esben, alapjáratról viszi fulladás nélkül.
Nagyon harapós családi autó lett.
Köszönöm:
Pálfi János
Volvo S60 2.4 D
Sziasztok!
A helyetekben nem töprengenék,hogy kit válasszak!
Én az egyik keresőprogrammal találtam rá az interneten erre a honlapra, és nagyon sok oldalt végig olvasgattam mire döntöttem. Az elsődleges szempont, hogyha az ember a szeretett akár nem kis értékü autójának a computerébe akar bele piszkáltatni, nem meri akárkire rábízni. Valamiért ez az oldal volt a legszimpatikusabb számomra.
Nekem egy Volvo S60 2.4D autóm van amit pár hónapja vásároltam. Gyárilag 130 le, ezzel nem is lenne gond de fura érzésem volt mikor egy ugyanilyen autó hátulján a D5 feliratot láttam, ami ugye gyárilag 163le csak mert más a szoftvere. Felhívtam az oldalon található telefonszámot, elmondtam,hogy milyen típusu autót vinnék és már kaptam is az időpontot. Odavittem az autót egy kis csúszással de ez nem jelentett problémát, nagyon rugalmasak voltak! Záporoztak a kérdések: mit szeretnék kihozni az autómból, hogyan vezetek, milyen tartományokban pörgetem a motort, stb..Válaszom: D5, ez a cél és a már alulrol és fent is jól dolgozó motor, mert úgy vettem észre, h felső tartományban már nem sokat húznak ezek a motorok.
Elegánsan távoztam majd kb. 2 óra múlva jött a telefon, hogy kész az autóm.
Csodálkozva tapasztaltam, hogy mennyire más lett az autóm. A nagyobb nyomatékot már elindulásnál éreztem és azt hogy az autó folyamatosan húz alacsony és magas fordulatszámon is. Érezhető volt a különbség azonnal, jóval nyomatékosabb és erősebb lett az S60asom. Hála Mihály szaktudásának, precízségének! A fogyasztásom nem nőtt,sőt! Teli tank gázolaj (70 liter) 800km városban és egy 2.4 es soros 5hengeres motorról beszélünk! Még valami: ha egy autót nem úgy használnak ahogy kell, akkor nem kell ahhoz chip tuning, hogy hazavágjuk a motort. A chiptuning valójában a motor optimalizálása! Ha chippeltetni akartok és egy tényleg hozzáértő, segítőkész szakembert kerestek aki nem vág át és tényleg olyan lesz az autótok amilyennek szeretnétek,akkor ez a legjobb választás!
Üdv: Baggio kispestről
VW EOS 2.0 TDI
Dear Misi, I had not expected much after reading about the changes that takes place during the chiptuning of my . However, I was truly impressed with the miracle you did on my car. After an hour of hard programming from your part, I got a stunningly new acceleration as well as consumption. Both were a lot better than expected. One thing is sure: I am totally satisfied with your optimisation and of course with my car’s performance. Thank you and I will certainly recommend you to my friends.
John Smith, Ontario, Canada
Volkswagen Arteon 2.0 TDI 240LE
VW Golf 1.4 16v
sziasztok!! elöször is had kezdjem azzal hogy agyon dicsérem a mi MISINKET nekem nem az elsö automat erösitette meg!! az elsö áldozat egy cupra seat ibiza volt amiböl szerintem a dtm csapat se tudott volna jobb eredményt kihozni! azt tudnám mondani hogy a kocsi egy agressziv dög lett! képes volt 3 ik sebességben ugy megfüstölni a gumit hogy kezdtem azt hinni kigyulladt valami! most egy igazi erögéppel járok! egy 2000 es évjáratú 1.4 16 v golffal!
de ne tessék nevetni ezen! ugyanis amikor az 1.6 os autoddal mellém állsz én meg lenyellek mint éhes vándor a szalonnát na akkor döbbensz rá hmm lehet erösebb mint az enyém .. pedig kisebb!! nagyon jól sikerült a tuning,, egy barátom az anyosülésen észlelte amikor 2-3 napra kikerült belöle! azért ez jelent valamit ,, nem? szóval misi köszönöm amit eddig tettél a kocsimmal mert szo mi szó nagyon jó lett! CSAK AJÁNLANI TUDOM MINDENKINEK EZT AZ ARANYKEZÜ EMBERT AKI NEM IGÉRGET HANEM ERÖT AD !!! szia misi…! nagy tisztelöd csepi /csepely zsolt
Volkswagen EOS 2.0 PD TDI
Hello Mihaly
I was at the garage to have my VW Eos chip tuned last Wednesday. It is really great – I should have done that long ago.
I can really feel the difference when the Turbo kicks in – it is just like having a ‘kick-down’ although it is manual gear. But at the same time I can drive it ‘nicely’ like before – so that is great.
Best
Lars Knudsen
VW Passat 2.0 PD TDI
Hello! Nekem egy 2.0 PD 140LE-s Passat-om van amit taxi üzemmódban használok. Az optimalizálást követően már az első próbakörnél egyértelmű volt, hogy az autó sokkal jobban megy! A kipörgésgátló 2-esben és 3-asban is dolgozik ha odalépek neki, már egészen alacsony fordulatról lényegesen jobban gyorsul. Nem kell visszaváltogatni előzéseknél, 5-ből és 6-ból is nagyon jól lehet gyorsítani a motor jóval rugalmasabb lett. A fogyasztás városi használatnál 0.5 litert csökkent és ebben a tesztelési gyorsítások is benne vannak. A kollégáim azzal húztak, hogy a chiptuning csak egy pszichikai dolog, de miután megcsináltattam és gyorsultunk egyet, megváltozott a véleményük :)
Gyári adatok
Teljesítmény: 240LE
Forgatónyomaték: 300Nm
Chiptuning
Teljesítmény: 287LE (+47LE)
Forgatónyomaték: 425Nm (+125Nm)
Seat Leon II Cupra 2.0 TFSI teljesítménymérési lap
|
|||
Gyári adatok
|
Chiptuning
|
||
Teljesítmény:
|
240LE
|
287LE (+47LE)
|
|
Forgatónyomaték:
|
300Nm
|
425Nm (+125Nm)
|
Gyári adatok
Teljesítmény: 130LE
Forgatónyomaték: 310Nm
Chiptuning
Teljesítmény: 180LE (+50LE)
Forgatónyomaték: 390Nm (+80Nm)
Volkswagen Passat 1.9 PD TDI teljesítménymérési lap
|
|||
Gyári adatok
|
Chiptuning
|
||
Teljesítmény:
|
130LE
|
180LE (+50LE)
|
|
Forgatónyomaték:
|
310Nm
|
390Nm (+80Nm)
|
CHIPTUNING
Info és időpontegyeztetés: +36 70 333 8844